Treenasin pihassa Njodin ja ion kanssa. Njodin kanssa otettiin ekaksi seuraamista. Njodi katsoi aluksi koko ajan äitiä. Minä harjottelin täyskäännöstä, sitten kun seuraaminen alkoi sujua.

Seuraavaksi liikkeestäistumiseen. Njodi ei ekana tajunnut mitä minä haluan ja jäi seisomaan tosi monta kertaa. Sitten minä vähän autoin Njodia että se menis istumaan.

Seuraavaksi otettiin kiertämisestä eteentuloa ooppelin ympäri. Ensiksi se meni pipariksi kun Njodi tuli vähän liian kovaa minun eteeni. Sitten se alkoi sujua.

Seuraavaksi otettiin merkillemeno. Se meni hyvin.

Ion treenit.

Seuraaminen pyysin Ion sivulle mutta Io ei tullut ekaksi sivulle mutta kyllä Io tuli. Iolla seuraaminen sujuu.

kiertoja Io kiersi ooppelin ympäri ja eteen tulot olivat hienoja.

merkki  aluksi pallo oli merkin takana ja se meni hyvin. Toisen kerran äiti meni näyttämään ja minä lähetin se meni hyvin.Äiti heitti pallon palkaksi Iolle.

Treenit ovat parhaita ainakin nämä treenit